Hopp til innholdet
Fem smileys fra glad til streng

Årets kundemåling

Vi vil gjerne informere om at bankens årlige kundemåling for bedrifter er på trappene.

Vi er opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med våre kunders ønsker og behov. Derfor gjennomfører vi blant annet årlige kundemålinger. Her får kundene våre mulighet til å gi sine tilbakemeldinger og påvirke bankens fremtidige prioriteringer.
Årets kundemåling for bedriftskunder gjennomføres i perioden ca 12. til 30. september.

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup, og en rekke av våre kunder er trukket ut til å motta en e-postinvitasjon følgende avsender-id:

Kantar (survey@norskgallup.no)

Besvarelsen tar 8-10 minutter:

Vi håper du har mulighet til å delta og bidra til at vi kan bli en enda bedre bank for våre kunder i fremtiden.

Vi publiserer denne informasjonen for å opplyse om at dersom du mottar epost fra Norsk Gallup, så er det altså snakk om vår kundeundersøkelse, og ikke en svindel-epost.